čtvrtek 22. dubna 2010

Příjmačky na Mendelovo gymnázium

Tak jeden kámen mi spadl ze srdce. :-D
Až se divím tomu, že jsem tak klidná, teď už ostatně nemám co řešit, kdyby mi gymply nevyšly, ani Slezský ani Mendl, v záloze je zdravka. :-)
OSP byly poměrně těžší, tedy hlavně část matematická, ze mě asi matematik nikdy nebude. :-D
Zítra ještě Slezský a pak už mohu na chvíli vypnout. :-)
Dnes jsem se trošku sama odměnila zmrzkou, tuti fruti a zelené jablko. ŇAMÍÍÍ. :-D
Teď si tady pouštím U2-with or without you a je mi moc dobře, na tu písničku půjdeme na konci roku-klasický závěr na naší škole. Jde kluk s holkou ( Chlapec s kterým jdu je asi o 3 hlavy vyšší. :-D)drží se za ruce a na hudbu (většinou nějakou smutnou) kráčejí společně po schodech v hale, každý z jiného schodiště, dole se chytí za ruce a je to vážně hezké. :-)Jako v pohádce. :-D
A potom následuje proslov, který má jedna dvojice, proslov bude asi těžké vymyslet, ale tak jsme na to 3. :-)
Jinak tak úžasné počasí, které tady máme. To je radost. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat