středa 24. března 2010

Oujé, jaro tu je

Heh. V pondělí jsem byla s rodiči na první jarní procházce za sluníčka. :-)
Bylo moc hezky, pročistila jsem si hlavu, trošku myšlenky a můj všímavý taťka se mě snažil rozveselit a byl velmi vtipný. :-D
Byli jsme u rybníka a u břehu bylo o kámen položené surfové prkno, taťka si dělal z mamky srandu, že se na něj netroufne postavit, že je moc měkká. Tak to zkusil sám a jaksi neudržel balanc a vyzkoušel, jaká je voda na jaře. :-D
Byl to moc hezký den, tak krásné jaro jako je teď, dlouho nebylo. Jinak jsem zjistila, že nějak stoupá má závislost na Queenech, Don't stop me now, ta písnička mi zvedá náladu. :-)
Tohle jaro je ve znamení Queen a Bon Jovi ( bohužel soused se mnou nadšení nesdílí):-D

2 komentáře:

  1. to je ale hezké...a jaká je tedy voda na jaře?...a ten soused je nějaký hudební zákrsek? jak mohou někomu vadit queeni nebo bon jovi:D

    OdpovědětVymazat
  2. No, také si říkám,(ale je to učitel na škole pro hluchoněmé děti), tak skvělá hudba a už o půl desáté na mě volal policajty, kteří nemají v tolik co jezdit ne? Navíc to nebylo zas tak nahlas. :-)
    No, voda je studená. :-D

    OdpovědětVymazat