čtvrtek 5. srpna 2010

TSCZSK 2010!!!



Ano, drazí a milí, letošní TSCZ bylo vážně úžasné a jedinečné!!! :o)
10 hodinová cesta komunistickým autobusem stála vážně za to! :-D bylo vážně vtipné sledovat tváře ostatních z autobusu, jak s vystrašeným pohledem koukali, čím to pojedou. :-D Ale cesta byla super, plno zábavy a co jiného také můžete čekat, když jedete s tensingáři! :o)
Program byl podle mě mnohem lepší než minulý rok, tedy celý tábor se mi zdál lepší. :-D Takový rodinný tábor to byl. Písničky se mi ze začátku zdály fakt fakt hrozné, ale pak jsem si je všechny oblíbila a fakt klobouk dolů, super výběr! :-D
Survival neboli surový vajgl, byl podle mě horší než minule. :-D I když zase bezpečnější, to je pravda. :-D Na pokoji jsem byla s Čačkou, Kačkami, Bárou a Šárkou a prostě super spolubydlící a na ty hlášky nezapomenu. :-D vstávání v 7:11, kombajn, půlnoční chuť na chipsy, přetahování tyčou s kačkou nebo jak bára si na obličej napatlala tekutinu ze svítícího náramku a přiběhla a ptala se jestli svítí, to bylo fakt vtipný nebo jak čačka zadřela do pěti minut a my si z ní dělali srandu, kostelní zvony byly taky super, prostě cool jízda!!! :-D
''Koupaliště'' se mi celkem i líbilo, ale jen proto, že jsem tam byla s tensingáři, jinak to bylo na exzém. :-D Ale bylo krásně a workshop drama byl úžasný, protože ho vedla Pirinka a prostě to umí, co říct! :-D No a mám jen zážitků a zážitků, karaoke večer byl super, ale zvonky štěstí už nikdy zpívat nebudu, protože se stydím ještě teď. :-D A jiank scénky a nedělní ranní bohoslužba, ta mě prostě dostala, jen sledovat bylo krásné. :o) Prostě tento tábor byl cool a koncert byl super, i když sólo musím ještě hodně pilovat, bylo to úžasné a sólisti a dirigenti byli skvělí a prostě žeru váááááááááás a těším se na turnééééé! :o*









Žádné komentáře:

Okomentovat